sunnuntai 13. kesäkuuta 2010

Received #5 from Taiwan

Vaikka on kesäloma, olen ollut kovin kiireinen jälleen. Mutta toisaalta pidän kiireestä tai siitä, että ei ole tylsiä hetkiä. Niitä hetkiä, jolloin tuskastuneena miettisin, mitä ihmettä tekisin. (Tykkään välillä kuitenkin olla tekemättä mitään. Nauttia hiljaisuudesta ja tekemättömyydestä.)
Olen ollut työharjoittelussa heti ensimmäisestä kesälomaviikosta alkaen. Olen dementiayksikössä viisi viikkoa, jossa on keski- tai vaikeasti dementoituneita vanhuksia. Minä pidän siitä paikasta. Alussa olin hieman hukassa päiväjärjestyksestä, asukkaisen voimavaroista ja tavoista. Mutta yhä useammin olen osannut toimia itsenäisesti ja saanut onnistumisen hetkiä.
Tuo kiire johtuu myös siitä, että työvuorolistani on täynnä ilta-aamu vuoroja. Eli kun illalla myöhään tulen kotiin, joudun lähes heti menemään nukkumaan. Muuten en jaksaisi nousta aikaisin aamulla takaisin töihin.

Olen kuitenkin saanut uuden kortin. Se on viides korttini ja se on Taiwanista. Tuosta kortista minä pidän myös ja erityisesti sen toisesta puolesta. Tykkään, kun ihmiset kertovat jotain itsestään esimerkiksi tämän kortin lähettäjä on yhtä hulluna Greyn anatomiaan kuin minä itse. Hänen lempihahmonsa on Dr. Sheperd. Hän on kuulemma niin charmaattinen. Ja hänhän onkin!

Travel time: 13 days / Distance: 7 910 km
ID:TW-155281

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti