lauantai 23. lokakuuta 2010

Direct Swap with Steffi from Germany

Steffi Saksasta halusi swapata kanssani. Minä valitsin tämän kortin, jonka haluaisin. Korttiin kuuluu teksti, joka menee suurinpiirtein näin: Rouva Cujé-Bartsch joutsensulka mekossaan Herra Bartschin kanssa. Huhu on, että hän halusi vain kalliin mekon ja miehen sukunimen. Translation: Steffi from Germany wanted to swap with me. I chose this card which I liked. The card includes the text, which goes roughly like this: Mrs. Cujé-Bartsch in a swan feathers dress with Mr.Bartsch. Rumor has it they just wanted the expensive dress and his last name.

Steffi ehdotti swappausta, koska hän halusi minulta samanlaisen kortin kuin olin jo aiemmin lähettänyt. En tehnyt siitä täysin samallaista, mutta kortin idea on täysin sama. Translation: Steffi suggested swapping because she wanted me for the same card as I had already been sent. I did not do it exactly the same on the card, but the idea is exactly the same.

To: timur_leng

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti