perjantai 7. tammikuuta 2011

Direct Swap with Senga from Poland

Puolassa asuva Agnieszka, kutsumanimeltään Senga, ehdotti swappaamista kanssani. Päätimme molemmat tehdä korttimme käsin. Senga teki korttinsa vesiväreillä. Hän on todella taitava, joten suosittelen teitä katsomaan hänen muitakin töitään tästä klikkaamalla. Translation: Agnieska from Poland, first name Senga suggested swapping with me. We decided to make handmade cards. Senga did her own card by water colours. She is really talented so I commend you to watch more of her works by clicking here.

Minä lähetin Sengalle alla olevan kortin, jossa on pöllö heiluvine silmineen. Se on talvinen sekä hieman jouluinen. Translation: I sent to Senga the card under in which is an owl with spinning eyes. It´s wintery and a bit christmesy card.

To: Senga

2 kommenttia:

  1. You both are talented artists and made sweet cards!

    VastaaPoista
  2. I'm so glad that you like my postcard! :D
    And I realy love this little owl with her eyes. Again thank you very much!

    VastaaPoista