maanantai 13. syyskuuta 2010

Direct Swap with Natalia from Taiwan

Natalia Taiwanista halusi swapata minun kanssa. Mainittakoon, että Natalia on tosi nätti. Hän on 18-vuotias ja menee yliopistoon kahden viikon päästä. Hän on tosi innoissaan. Mutta Natalia halusi minulta siis itsetehdyn kortin ja hän lähetti minulle alla olevan kortin, joka saapui minulle viime viikolla. Translation: Natalie from Taiwan wanted to swap with me. Let´s she so beautiful. She is 18-years-old and goes to university in two weeks. She is so exited about that. She wanted a handmade card from me she sent to me a card which is below, it did came to me last week.

Tämä on minun korttini. Olen piirtänyt sen oppitunnilla, vaikka ei saisi. Translation: This is my card. I have drew it in school on lesson, I know I did wrong.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti